“Post” Sant Jordi

Ayer me quede con las ganas de subir la entrada y hoy no podía dejar pasarlo, el día después de uno de los días más importantes en Catalunya, el día de Sant Jordi, nuestro patrón. Un día festivo pero laborable, y a mi me toco también trabajar, pero a la hora de la comida pude disfrutar un poquito de la fiesta dando un paseo, no en el centro de Barcelona, pero si por la Rambla del Poblenou, y así disfrutar de las paradas de rosas y libros, antes de volver de nuevo al trabajo. Y me di un caprichito! … lo veréis en las fotos que os dejo a continuación :)

I a partir d’avui el blog també estarà en català, quin millor post per anunciar-ho que un que parli de Sant Jordi. Un resum de les fotos de la bonica jornada de ahir, poques fotos i aprofitant la meva hora de dinar abans de tornar de nou a la feina, no vaig poder gaudir de les Rambles però vaig estar a unaltre rambla de Barcelona, a la del Poblenou, i no va estar gens malament. Vaig gaudir de les parades de roses i llibres, i em vaig donar un caprichet inesperat (encara que desitjat) i que podeu veure a les fotos :)

Sant Jordi 2013

Podéis verlas un poco mejor en Instagram, pinchando en el collage de fotos ;)

Podeu veure-las millor desde la web de Instagram, i seguir-me per aquesta xarxa social si us ve de gust, allà es veuen millor que en aquest collage, encara que siguin fetes amb el telèfon…

Leave a comment

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *